|
It is currently Wed May 22, 2013 6:20 pm
|
 |
|
 |
|
| Author |
Message |
|
neangeng
|
Post subject: ស្វែងរកមិត្ត-swaeng rork mitt  Posted: Mon Oct 19, 2009 9:34 pm |
|
|
borng pa-oun khemara........jourb jom knnee knea........nov knong forum min tha chgnay jit................moul mit jourb jum.............yoeung pror mol pdom jor jeik kamsan.
sak mai ey lov..................internet chea plov..............noam yoeung krup pran ban youl skoil knea............ban deung deum dan...........tous chgnay ponman hak doch nov jit.
Eylov roup kyom.............chet pror mol pdom............chang swaeng rork mit baek knea you chnam.........cham mouy jivit.................cham pous chmous pit keu Kep Sarem.
បងប្អូនខេមរា----ជួបជុំគ្នីគ្នា---នៅក្នុងForum មិនថាឆ្ងាយជិត---មូលមិត្តជួបជុំ----យើងប្រមូលផ្តុំ---ជជែកកំសាន្ត។
សម័យអីលូវ----អិនធឺណិតជាផ្លូវ--នាំយើងគ្រប់ប្រាណ បានយល់ស្គាល់គ្នា--បានដឹងដើមដាន--ទោះឆ្ងាយប៉ុន្មាន--ហាក់ដូចនៅជិត។
អីលូវរូបខ្ញុំ---ចិត្តប្រមូលផ្តុំ---ចង់ស្វែងរកមិត្ត បែកគ្នាយូរឆ្នាំ---ចាំមួយជីវិត---ចំពោះឈ្មោះពិត--គឺកែបសារេម។
Last edited by neangeng on Fri Jan 14, 2011 1:07 pm, edited 1 time in total.
|
|
|
|
 |
|
Rasmey
|
Post subject: Re: swaeng rork mitt ( bot kak kakti )  Posted: Wed Nov 04, 2009 7:42 pm |
| Site Admin |
 |
|
|
I made some edition to the poem. Make it bigger font, add color, and making proper spacing.
|
|
|
|
 |
|
JenKapJrook
|
Post subject: Re: swaeng rork mitt ( bot kak kakti )  Posted: Sun Nov 15, 2009 3:30 pm |
|
Bong Pee'oun Khmer Euy Khem Mohk Dol Heuy Roub Arn Khem Pong Khem Neak Kap Jrook Kee'mean Oun Kee'mean Bong Khem Soum See'kul Pong Barng Tay Ah Mouy Khmer?
neangeng wrote: borng pa-oun kampuchea........jourb jom knnee knea........nov knong forum min tha chgnay jit................moul mit jourb jum.............yoeung pror mol pdom jor jeik kamsan.
sak mai ey lov..................internet chea plov..............noam yoeung krup pran ban youl skoil knea............ban deung deum dan...........tous chgnay ponman hak doch nov jit.
Eylov roup kyom.............chet pror mol pdom............chang swaeng rork mit baek knea you chnam.........cham mouy jivit.................cham pous chmous pit keu Kep Sarem.
|
|
|
|
 |
|
neangeng
|
Post subject: Swakum ( bot peak 7 )  Posted: Mon Nov 16, 2009 12:55 pm |
|
|
ស្វាគមចិនកាប់ជ្រូកប្អូនប្រុស----swakum chen kab jrouk pa-oun pros បើស្មានមិនខុសប្អូនកូនខ្មែរ-------beur sman min khos pa-oun koun khmer ស្រលាញ់កំណាព្យដូចបងដែរ----sror lanh komnab doch borng dae ប្អូនជាកូនខ្មែរថែវប្បធម័។------------pa-oun chea koun khmer thae wab thor.
សប្បាយណាស់បានស្គាល់មិត្តថ្មី---sabbay nas ban skoil mitt thmey ទោះប្រុសឬស្រីបងអបអរ------------tous pros reu srey borng orb or មិនថាអ្នកមានឬអ្នកក្រ------------------min tha neak mean reu neak kror សាទរទទួលស្គាល់ជាមិត្ត។-------------sator tor toul skoil chea mitt.
Last edited by neangeng on Fri Jan 14, 2011 1:05 pm, edited 1 time in total.
|
|
|
|
 |
|
JenKapJrook
|
Post subject: Re: swaeng rork mitt ( bot kak kakti )  Posted: Mon Nov 16, 2009 1:38 pm |
|
|
preah euy pukaeh somdey voha nas nor.. khem rork preak chleuy vinhg ming torn barng tay.. jam tngai na tom nay khem mohk cha'leuy vinh.
reak reay barn skoil neak bong nas
|
|
|
|
 |
|
nikisha
|
Post subject: Re: swaeng rork mitt ( bot kak kakti )  Posted: Wed Nov 24, 2010 4:24 am |
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|